שבט אילת

האירוע התקיים בתאריך 7/4/2006 - 11/4/2006
הסיקור פורסם על ידי מור עזרא

טיול כוכב-גדוד ברק -שבט אילת

אז ככה בשעה 3 וחצי בלילה גדוד ברק יצא לכוון שבט גבעתיים היתה לנו נסיעה מעייפת הגענו בסביבות 9 לגבעתיים פירקנו את הציוד השבטי והאישי וחיכנו שעה וחצי לאוטובוס מצר"ח בנתיים כל הגדוד יושב ועושים דקחות=]
אחרי שעה וחצי האוטובוס הגיעה אנחנו מעמיסים ציוד והכל התחלנו לנסוע לכוון ים התיכון באמצע שיננו מסלול כי פיספסנו את הטקס פתיחה ונסענו ישר לחניון השינה=]
כשהגענו פירקנו ציוד והורדנו אותו לשטח אחרי שפירקנו ציוד פתחנו את האוהלים ואז הלכנו לאכול ווכמובן בין כל הדברים האלו היו מורלים מטורפים

אחרי שאכלנו כל הגדוד הלך לישון כי היינו עייפים מהנסיעה..=]

הגיעה הבוקר קמנו ב5 בערך הלכנו לצחצח שיניים פירקנו את האוהלים העלנו את הציוד למעלה ואז ישבנו כל הגדוד לארוחת בוקר..אחרי ארוחת בוקר התחלנו במסלול המסלול היה קצת קשה הרבה ילדים דפקו סטחות וזה היה ממש מצחיקקק היו הרבה עצים הרגשנו שאנחנו אשכרה באירופה חח אכלנו ארוחת צהריים והכל=]
הגענו לחניון פירקנו את הציוד בנינו את האוהלים היה לנו זמן חופשי היסתובבנו בין על השבטים והכל אכלנו ארוחת ערב כל הגדוד שיחק פינוקיו ושר לו שיר מגניב שהמצאנו וזה הולך ככה:
מי שטוב לו ושמח כף ימחא
מי שטוב לו ושמח מי שטוב לו ושמח מי שטוב לו ושמח כף ימחא
מי שטוב לו ושמח שירקע מי שטוב לו ושמח שירקע מי שטוב לו ושמח מי שטוב לו ושמח מי שטוב לו ושמח שירקע
מי שטוב לו ושמ ויצחק חעחעחע מי שטוב לו ושמח יצחק חעחעחע מי שטוב לו ושמח מי שטו לו ושמח מי שטוב לו ושמח שיצחק חעחעחע ..מי שטוב לו ושמח שינענע קולולו מי שטוב לו ושמח שינענע קולולו מי שטוב לו ושמח מי שטוב לו ושמח מי שטוב לו ושמח שינענע קולולו
מי שטוב לו ושמח שיצעק אילת
א-י-ל-ת מי שטוב לו ומשמח שיצעק אילת א-י-ל-ת מי שטוב לו ושמח מי שטוב לו ושמח מי שטוב לו ושמח שיצעק אילת א-י-ל-ת ועכשיו עושים הכל מהתחלה כף,קריע,חעחע,קולול אילת ועכשיו עושים הכל מהתחלה כף,קריע,חעחעחע,קולול,אילת.

אחרי ששיחקנו וצחקנו ושרנו הלכנו כל הגדוד לישון קמנו בשעה 5 5 וחצי והיה קור איימים התחלנו לפרק את האוהלים לעמיס ציוד ולצאת לקראת המסלול אכלנו ארוחת בוקר וישר יצאנו=]
המסלול גם היה קצת קשה אבל שווה היה נעים היה שם נחל קטנצי'ק שזרם מהחרמון המים היו קרים ונעימים בסך הכל היה ממש כיףףףףף

באמצע המסלול התיערבנו עם מדריך וחניך מירקון הם אמרו שאם אנחנו שרים את השיר יש לי שיר שמעצבן אנשים עד 0 הם רצים עם תחתונים
אבל מי יכול על גדוד ברק וניצחנו בהיתערבות!
במפקד סיום הם אמורים לרוץ עם תחתונים!

הגענו למחנה השלישי כרגיל פירקנו ציוד והכל בנינו אוהלים היה לנו זמן חופשי ואז הצוות הכין ליל הסדר=]
היה כיףףףףף ומצחיק האוכל היה דה בסט=]

אחרי ליל הסדר חלק הלכנו לישון
שני בנים מגבעתיים באו ורצו לקשור ילד מהגדוד והילד מהגדוד היתעורר מתוך שינה וצעק לי "עזרא,תכניסה את הדברים שלך רוצים לגנוב אותנו רוצים לקשור אותנו באזיקונים" וזה היה כזה מצחיקקקקקק

תולי נפתולי(נטלי) ישנה איתי באוהל והיא צעקה ששולחים לה ידיים מהאוהל השני שרוצים לאנוס אותה חחח
איזה גדוד מטורף!!

בבוקר שקמנו קיפלנו אוהלים ויצאנו למסלול האחרון!
המסלול היה קצת מפחיד עם התהון שהיה בו =]
היו כמה ילדים שכמעט נפלו אבל למסלנו הרב הם לא=]
הלכנו שעות במטה הבננות..בעע
אחרי שהלכנו ההגענוו לכינרת
ודבר ראשון זה לשירותים דבר שני זה לעלות על חאקי ודבר שלישי זה לצבוע את הפנים בורוד שחור קראו לנו למפקד הנהגתי היה לכל שבט דקת מורל ושבט אילתתתתתתת עשה מורל כמו שצריך בלטנוו מצויין
אחרי מפקד סיום העמסנו ציוד לאוטובוס ונסענו לכוון שבט ירקון ושם חיכו לנו כיתות ז' היינו שם איזה שעה עד שכיתות ט' באו כשכיתות ט' באו עלינו על האטובוס ונסענו לכוון אילת
הגענו בשעה 5:10 פירקנו ציוד שבטי וכל אחד הלך לביתו לישון=]

אז נסכם בכמה מילים:
~טיול ים אל ים 2006 חוויה בלתי נשכחת~

צוות של"ה אתם צוות תותח!
גדוד ברק אהבת חיי שמישהו ינסה לעצור אותנו!!

צוות של"ה הכי תותח הנהגה!!